vuvevu

SISTE DAGEN HER

• Publisert: 13.03.2017, 20:13
  • Kategori: TENERIFE 2017
  • Hvordan går det med dere? Jeg har hatt en superfin dag i dag. Og så sykt mange bilder jeg har fått tatt. Mesteparten er av ulike blomster og planter, så det kommer i et eget innlegg når jeg er hjemme igjen. Vi kom frem til at vi kunne bruke denne vindfulle dagen på å spasere rundt i en botanisk hage. Da fikk vi opplevd noe nytt, også slapp vi unna den irriterende og kalde vinden. Noe som var en stor bonus! Ellers er det ikke så mye igjen av dagen egentlig. Siden bussen som kommer og henter oss i morgen kommer klokken ti på tre (på natta), må vi snart legge oss. Eller kanskje det blir døgning.. vi får se!

Jeg har knipset som en gal i dag, her er noe av det!

Hvordan har dagen din vært?

• Publisert: 13.03.2017, 20:13
  • EN PERFEKT MORGEN

• Publisert: 13.03.2017, 14:07
  • Kategori: TENERIFE 2017
  • Heisann, hopsann! Været her er ikke til å skryte av i dag. Det blåser som et helvette, så det er nesten ikke noe sted å være. Vi har gått litt rundt i gatene og fundert på hva i alle dager vi skal finne på her i dag. Inntil videre har vi ikke rukket noe stort mer enn bare å spise en lang og digg frokost. Fant det perfekte stedet i stad, det var både lunt og fint. Maten var sykt god, og kelneren var morsom og hyggelig (for en gangs skyld). Det toppet seg virkelig da det plutselig kom to trekkspillspillere og begynte å spille musikk rett ved oss. Måtte nesten dobbeltsjekke om vi fortsatt befant oss på Tenerife, og ikke i Paris, hehe.

Siden det er vår siste dag her i dag er det litt synd at været skulle bli så ille. Men her er det i hvert fall sommer! Tenker meg det blir kaldt å komme hjem til Norge igjen i morgen. Nå skal Morten og jeg vandre litt mer i gatene og ta litt bilder og sånn. Vi snakkes senere!

• Publisert: 13.03.2017, 14:07
  • 8 kommentarer
  • WINDY DAY

• Publisert: 12.03.2017, 19:43
  • Kategori: TENERIFE 2017
  • I går lå jeg i solsengen og tenkte for meg selv hvis jeg bare skal bruke dagene på å ligge i solsengen, hva skal jeg da skrive om på bloggen etterpå? (Ja veldig dedikert til dette her). Så da regner jeg med at en eller annen hørte min tanke, og ordna det så jeg skulle ha noe å skrive om her. Haha, dagen i dag har vært så kald og full av vind. Vi lå faktisk og solte oss i en god stund, selv om det var iskaldt. Til slutt var det nok, er ikke noe deilig å bare ligge og fryse. Så dagen i dag ble litt annerledes alikelvel. Vi har dratt oss rundt fra den ene siden av byen til den andre, og bare surret. Hva gjør man egentlig når det er så og si umulig å oppholde seg ute? I dunno, gå fra café til café og chugge varme drikker kanskje..

Her er i hvert fall noen bilder fra i dag!

Sjekk jeg har pakka meg inn her a.

Ha en fin søndag videre!

• Publisert: 12.03.2017, 19:43
  • 2 kommentarer
  • BILDER FRA I DAG

• Publisert: 11.03.2017, 21:26

• Hva synes du?

• DOLPHINS 'N STUFF

• Publisert: 11.03.2017, 20:26
  • Kategori: TENERIFE 2017
  • Hey alle sammen! Ah, det er så deilig her at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Solen steker og det er supervarmt! Enkelte hadde sikkert synes det var noen grader for varmt, men for meg som digger varme er dette perfekt! Dagen i dag har jeg for det meste brukt på å ligge i solsenga og lese bok. Sånn har egentlig hver eneste dag så langt vært. Stå opp, spise frokost, sole oss til solen går ned, surre rundt i byen, spise middag, dra hjem, sove, repeat. Bare synd det kun er to dager igjen. Jeg skulle gjerne har vært her en uke ekstra!

På torsdag brukte vi dagen litt annerledes da. Tenkte vi kunne ta oss én utflukt/tur, og valget falt (lett) på båttur for å se på delfiner. Vi hadde aldri sett ville delfiner ute i det fri før, så vi var skikkelig spente. Den evige lange bussturen over hele øya var virkelig verdt det (selv om det var gørrkjedelig). Selve opplevelsen med å se de var egentlig ganske ubeskrivelig, og helt annerledes enn å se det på show (noe jeg er sterkt imot). Delfinene som kom bort til båten valgte det av fri vilje, og det var såå gøy! Det var ikke noe disneyfilm-opplevelse der de hoppa rundt og hilse på oss, for det meste var de uinteresserte. Og det er helt greit for meg, jeg er bare glad jeg fikk sett de!

I tillegg til delfiner så vi også en diger gjeng med pilothvaler, og det også var skikkelig kult og gøy. Disse hvalene hadde jeg ikke engang hørt om før, hehe. Men da kan også det krysses av på lista, check! Jeg hadde med meg kameraet på turen, men tok ikke et eneste bilde av hverken delfiner eller hvaler. I sånne stunder synes jeg det er bedre å fokusere på selve opplevelsen, istedet for å tenke "dette må jeg dokumentere". De eneste bildene jeg kan poste her fra den dagen er faktisk de her: (ellers er resten for store filer, så det kommer når jeg er hjemme igjen).

Har lørdagen din vært fin?

• Publisert: 11.03.2017, 20:26
  • 0 kommentarer
  • HOTEL OF MY NIGHTMARES

• Publisert: 10.03.2017, 20:38
  • Kategori: TENERIFE 2017
  • Hallo fra Tenerife! Haha, nå har det ikke blitt noe blogging på hele to dager! Jeg hadde faktisk gledet meg til å kunne ha masse tid til å skrive og poste freshe sommerbilder herfra, men så fikk jeg et slag rett i fleisen da jeg oppdaget at hotellet vårt ikke har internett. Faktisk, for å ta det helt fra starten så trodde jeg vi skulle på et helt annet hotell. Jeg var hundre prosent sikker på at jeg hadde booket oss inn på et fint sted. Men så feil kan man altså ta. La meg nesten ned for å grine da vi ankom hotellet vårt for den neste uken, og ble møtt med ekkel fiskestank i lobbyen, et rom som tilhører 80-tallet og en helt unik utsikt mot en vegg. Og på toppen av det hele...null nett! Null netflix i senga og null blogging.

Jaja, det var virkelig ille bare den ene kvelden. For dagen etter kom kjæresten min og jeg frem til at det kunne vært verre. Vi har hvertfall et sted å sove og et tak over huet. Vi besluttet også å pakke sekkene våre hver morgen og dra ned til byen for å tilbringe hele dagen her, slik at vi slapp å være på det dumme hotellet så lite som mulig. Og det funker veldig fint, vi har det helt topp her nede!

Det handler virkelig om å ha den rette instillingen. Ferien vår kunne lett ha blitt ødelagt av denne lille hendelsen, men vi bestemte oss for at vi ikke skulle la det skje. Det er selvfølgelig kjedelig at det skulle bli sånn, men vi har løst det på en så bra måte at det lenger ikke er noe å tenke på. Nå skal jeg snart pakke vekk pc'en og dra for å finne noe middag! Håper dere har det fint, og at det ikke er så altfor kaldt hjemme!

• Publisert: 10.03.2017, 20:38
  • DAGEN I BILDER SÅ LANGT

• Publisert: 07.03.2017, 13:44
  • Kategori: TENERIFE 2017
  • Hei hei fra Oslo Lufthavn! Vi har kommet så langt, ja. Sitter for øyeblikket og venter på flyet, som drar om rundt én time. Det er uvant luksus å ha så mye bloggtid. Deilig å ha all verdens tid til å bare sitte og skrive og surre. Da vi ankom flyplassen istad fikk jeg mini heart attack. Kom på at jeg ikke hadde pakket kameraledningen, med andre ord hadde jeg ikke kunnet laste opp et eneste bilde fra kameraet inn på her. Ikke verdens undergang altså, men fortsatt synd jeg glemte det. Heldigvis tok jeg med go pro-ledningen og den passet til kameraet! Hoho, dagen er reddet for andre gang!

Her kommer et lite bildedryss fra min morgen!

Dagen startet med litt daff havregrøt og en hot cup of cocoa:

Rakk til og med et par runder med Overwatch før vi måtte dra av gårde.

Failet på å pusse tenner og glemte tannbørsten hjemme like etterpå (haha).

Poserte litt bør bussen kom:

Og litt på flyplassen...

Nå gjenstår bare flyturen!